Tennis
Padel
Tennis
Padel

Veelgestelde vragen nieuwe website

Een nieuwe website vraagt om nieuwe gewoontes. Om jullie gebruiksgemak nog te vergroten, bundelen we hieronder de meest gestelde vragen, enkele tips & tricks en een overzichtje van de bugs die gemeld zijn bij ons en de status ervan (gekend probleem, worden opgelost of reed opgelost). Vind je toch niet wat je zoekt of zie je nog iets dat niet werkt zoals het zou moeten? Meld het ons via website@tennisenpadelvlaanderen.be

Veelgestelde vragen

Mijn browser vult mijn wachtwoord niet meer automatisch in en ik weet mijn wachtwoord niet meer. Wat moet ik doen? 
Veel spelers hebben hun wachtwoord opgeslagen in hun browser. De browser heeft het wachtwoord opgeslagen onder de oude URL www.tennisvlaanderen.be De nieuwe website heeft een nieuwe URL www.tennisenpadelvlaanderen.be waardoor de browser het wachtwoord niet meer automatisch gaat invullen. Je kan in de wachtwoordmanager van je browser de URL wijzigen naar www.tennisenpadelvlaanderen.be of via wachtwoord vergeten een nieuw wachtwoord aanvragen. 
Hoe kan ik snel een terrein reserveren op mijn club?
Typ in de zoekbalk op de homepagina de naam van de club in en klik erop of ga via het spelersdashboard -> terreinreservatie -> reserveer een terrein. We zullen kijken om een verbetering aan te brengen zodat de spelers nog sneller de dagplanning van hun club(s) kunnen openen. 
Hoe kan ik het detail van de klassementsberekening van een speler zien? Waar zie ik de historiek van de klassementen van een speler?
Zoek de speler op via de zoekknop ‘Speler’ op de homepagina. Klik op ‘Profiel bekijken’. Vervolgens zie je onder de naam van de speler de klassementen staan en kan je doorklikken op de link ‘Toon berekening’. Je zal daar alle details zien staan van de klassementsberekening. 

Tips & tricks

  • Snel switchen van tennis naar padel doe je bovenaan via de schuifbalk. 
  • Onder de snelle zoekknoppen op de homepagina vind je enkele snelle filters waardoor je snel op het gewenste resultaat komt. 
  • Op de zoekpagina’s kan je je zoekopdracht nog uitbreiden met extra filters onder de knop ‘Uitgebreid zoeken’
  • Via de zoekbalk in de navigatie bovenaan kan je heel snel vanop eender welke pagina de handige zoekpagina’s (zoek terrein, zoek tornooi …) openen. 
  • Bij de hoofdnavigatieknoppen bovenaan kan je snel naar een pagina gaan via de kolom ‘Ga snel naar’. 
  • Je kan via de snelle zoekknoppen op de home of de zoekpagina’s ook rechtstreeks zoeken op de clubnaam. Typ de clubnaam in en klik het aan. Zo ga je snel naar de dagplanning van je club om een terrein te reserveren! PS: we brengen later nog een update uit zodat je nog sneller naar de dagplanning van je club kan navigeren. 

Bugs die worden opgelost de komende periode

BUG
Detailinfo
Status
Niet alle favoriete spelers worden getoond.
Op het spelersdashboard worden slechts 5 favoriete spelers getoond. Normaal gezien moet je hier een lijst van al je favoriete spelers zien.
Opgelost
Bij sommige gebruikers verschijnt de website in het Engels.
Als je browser in het Engels staat verschijnt onze website ook automatisch in het Engels. Hierdoor kunnen er Engelse woorden voorkomen (bv. bij login ‘Screenname’ i.p.v. ‘E-mailadres of lidnummer’.  We werken aan een oplossing. 
Opgelost
Een link leggen naar een specifiek les- of stageaanbod op de eigen website is momenteel niet mogelijk.
Clubs leggen graag een link naar een specifiek les- en stageaanbod op hun eigen website. Momenteel is er geen unieke link per aanbod. We zullen ervoor zorgen dat dit binnenkort opnieuw mogelijk is. 
Opgelost
Je krijgt de afbeeldingen met de stempels op de spaarkaart niet te zien.
Op het spelersdashboard kan je momenteel het aantal stempels op de competitiespaarkaart voor de jeugd niet zien. Dit zal opgelost worden. 
Opgelost
Kleuren in terreinreservatiesysteem
Soms ontbreekt de visuele aanduiding van een bepaald type reservatie op de dagplanning (bijvoorbeeld de naam in het rood om een losse verhuur aan te duiden). 
Opgelost
Reservaties worden op de dagplanning niet altijd 100% op het juiste uur weergegeven
Op Firefox en Safari worden de reservaties op de dagplanning soms niet volledig op het juiste uur weergegeven als er veel reservaties met lange namen zijn.  
Opgelost
Logingegevens bij verlengen abonnement of lessen/stage
Als een speler in de flow komt om een abonnement aan te vragen of in te schrijven in een les/stage krijgen ze in de eerste stap de vraag of ze al een account hebben. Als de speler op ‘Ja’ klikt dan zou de loginpagina moeten komen maar dit gebeurt momenteel niet. We werken aan een oplossing en als workaround kan de speler via de loginknop rechtsboven inloggen. 
Opgelost
Filters geslacht bij ‘zoek tornooi’
Bij het zoeken naar een tornooi werken de filters niet naar behoren zodra je wil filteren op geslacht. 
Opgelost

Nog vragen of zaken die niet werken?